Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

"Ο καπελάς"

Ο καπελάς γυρνάει και πουλάει καπέλα, έχοντας τα καπέλα όλα πάνω στο κεφάλι του.
Όταν κάποια στιγμή κουράστηκε κάθισε να ξεκουραστεί κάτω από ένα δέντρο. Όμως σ' αυτό το δέντρο ήταν κρυμμένες κάποιες ζαβολιάρες μαιμούδες που βρήκαν την ευκαιρία και του πήραν όλα τα καπέλα, εκτός από το δικό του.
Όταν ξύπνησε και είδε ότι του είχαν πάρει τα καπέλα, κουνώντας το δάχτυλό του, φώναξε:" δώστε μου πίσω τα καπέλα μου", όμως εκείνες τον κορόιδεψαν κουνώντας κι εκείνες το δάχτυλο.
"Δώστε μου πίσω τα καπέλα μου" ξαναφώναξε χτυπώντας παλαμάκια, όμως και πάλι τον κορόιδεψαν χτυπώντας κι αυτές παλαμάκια.
"Δώστε πίσω τα καπέλα μου" είπε χτυπώντας το πόδι του, όμως και πάλι οι μαιμούδες τον μιμήθηκαν.
"Αμάν πια" είπε αγανακτισμένος  και πέταξε το καπέλο του. Τότε οι μαιμούδες τον μιμήθηκαν πετώντας κι αυτές τα καπέλα τους. Ο καπελάς άρπαξε την ευκαιρία μάζεψε γρήγορα τα καπέλα του κι όπου φύγει- φύγει.
Ζωγραφίσαμε την μικρή αυτή ιστορία.
Φτιάξαμε και κλόουν με καπέλα για να στολίσουμε την τάξη μας.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου