Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

"Αλαργινό καράβι"

"Σαν το λουλουδάκι 
άνθιζα σιγά-σιγά,
με πότιζαν με γνώση
κι έμαθα πολλά!"
Το ποιηματάκι του Μάη
και τα χεράκια μας έγιναν ανθισμένα λουλούδια. 
Επιτέλους ο καιρός έστρωσε και είμαστε έτοιμοι να βγούμε στην αυλή και να παίξουμε με το καράβι, το καινούριο μας παιχνίδι.
Το επεξεργαστήκαμε λίγο στην τάξη,
 αλλά φυσικά αυτό που θέλαμε ήταν να το παίξουμε στην αυλή, γεμίζοντας το με νερό.
 Κι έτσι έγινε!!!!!
Με αφορμή το ποίημα του Κώστα Καρυωτάκη, "Αλαργινό καράβι", τα παιδιά ζωγράφισαν
"Αν ήμουν καράβι...."
-Θα ήμουν πειρατικό με καπετάνιο μία πειρατίνα...
-Θα ήμουν το καράβι του Νώε και θα κουβαλούσα πολλά ζώα...
-Θα έκανα πολλά ταξίδια στα νησιά...
-Θα είχα πολλούς επιβάτες και πολύ ωραία φαγητά και γλυκά...
-Θα έκανα πολλά ταξίδια και θα ήμουν πάντα καθαρό...
-Θα ήμουν ένα καράβι που θα κουβαλούσε πολλά μωρά, για να γνωρίσουν τον κόσμο...
-Θα ήμουν πειρατικό και το αμπάρι μου θα ήταν γεμάτο κανόνια και βόμβες...
-Θα κολυμπούσα στα γαλάζια νερά και θα γνώριζα πολλά ψάρια... 
Η φαντασία των παιδιών αστείρευτη!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου